صفحه اصلی > اخبار 
اخبار > تبادل اطلاعات با اداره مدارک تحصیلی


 

قابل توجه طلاب گرامی (محصّلین مدارس شهرستانها)؛

تبادل اطلاعات با اداره مدارک تحصیلی

سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درخصوص بخش های مختلف مدیریت مدارک تحصیلی از طریق ایمیل، تلفن و سایت بیان کنید و در اسرع وقت، پاسخ خود را دریافت نمایید.

تبادل اطلاعات با مدیریت مدارک علمی و بخش های زیرمجموعه
تاریخ: دوشنبه ١٨ بهمن ١٣٩١  /  ساعت: ٠٩:٥٦  /  تعداد بازدید: 72609  /  تبادل اطلاعات با مدیریت مدارک علمی و بخش های زیرمجموعهقابل توجه طلاب گرامی (محصّلین مدارس شهرستانها)؛ پرینت مطلب
 

در راستای تکریم ارباب رجوع و به حداقل رساندن مراجعه حضوری طلاب و سهولت دسترسی آنان به بخش های زیرمجموعه مدیریت مدارک علمی، بکارگیری یکی از شیوه های ذیل را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم:

1 ـ آدرس الکترونیکی (ایمیل) به نشانی:    MADAREJ@ismc.ir

شما می توانید مدارک و فرم های خود (از قبیل: فرم های ثبت نام سطح 3 و 4، فرم های پیشنهاد موضوع و اساتید، فرم طرح رساله علمی و...) و هرگونه پیشنهادات و انتقادات را به آدرس مذکور ارسال نمایید.
با توجه به طولانی بودن سیر مراحل پستی و اداری (از دبیرخانه مرکزی تا این مدیریت)، پیشنهاد می شود طلاب عزیز از ارسال مدارک و فرم های خود به صورت پستی خودداری نموده و حتی الامکان از شیوه الکترونیکی (ارسال ایمیل) استفاده نمایند.

پس از دریافت و مشاهده ایمیل، پیامکی از سوی همکاران ما به فرستنده آن ارسال می شود. 

از آنجاکه برای صدور مدرک سطح 1 و 2، اصل عکس جهت الصاق بر روی مدرک لازم است، لذا متقاضیان سطح 1 و 2 از ارسال مدارک خود از طریق ایمیل خودداری فرمایند.


2 ـ شماره فکس و تلفن های بخش های مختلف مدیریت مدارک تحصیلی:
 
دفتر مدیر مدارک تحصیلی 02537255890 ـ داخلی 350
صدور مدرک سطح 1 و 2 02537255890 ـ داخلی 623
پاسخگویی به مراجعات سطح 3 و 4 02537255890 ـ داخلی 624

آدرس پستی: قم ـ جمکران ـ بلوار انتظار ـ جنب میدان انتظار ـ ساختمان دارالولایه (مرکز مدیریت حوزه های علمیه) ـ طبقه ی فوقانیِ معاونت تهذیب ـ اتاق 506

صندوق پستی: 3433-37185

(جهت مشاهده و دریافت نقشه ی مسیر ساختمان دارالولایه، اینجا را کلیک کنید)


4 ـ ارائه نظر یا سؤال در ذیل هر مطلب
در ذیل هرکدام از مطالب سایت، بخشی در نظر گرفته شده است که عزیزان می توانند نظرات و سؤالات خود را درخصوص همان مطلب ثبت و ارسال نمایند. سعی ما بر آن است که در حداقل زمان ممکن، به نظرات و سؤالات مطرح شده پاسخ مقتضی ارائه دهیم.
اگر قصد پیگیری پرونده خود را دارید، بجای ثبت آن در این بخش، با شماره تلفن بخش مربوطه (که در بالا ذکر شده)، تماس بگیرید.

چند تذکر:
مستدعی است جهت ارتباط با بخش ها و مدیریت های دیگر معاونت محترم آموزش حوزه های علمیه، با بخش مربوطه تماس حاصل فرمایید و مدیریت مدارک تحصیلی، پاسخگوی سؤالات مربوط به بخش های دیگر نخواهد بود.

کلیه امور مربوط به طلاب استان قم (از جمله مدارک علمی) در مرکز مدیریت استان قم (واقع در جنب مدرسه فیضیه ـ ساختمان اداری دارالشفاء) صورت می گیرد، لذا آدرس الکترونیکی و شماره تلفن های فوق، پاسخگوی آنان نخواهد بود و لازم است به آدرس اینترنتی www.hawzahqom.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02537740971 الی 74 تماس حاصل فرمایند.

ساعات کاری مجموعه معاونت آموزش حوزه های علمیه (بجز روزهای تعطیل رسمی) عبارت است از:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 14 ــ پنجشنبه از ساعت 7 الی 13

 





najah
soal sound
asatid software
moshaver
subject